Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Τετράδια σημειώσεων..!

Μια μικρή ιδέα για τακτοποίηση αρχείων...
Κάτι που μου αρέσει πολύ να κάνω είναι να είναι να κρατάω αρχείο από εκδρομές, από τις εκδηλώσεις της χορωδίας από τον τόπο που μένω, φράσεις από βιβλία ακόμα και τον αστρολογικό μου χάρτη που βρήκα δωρεάν σε ένα site στο internet... Γενικά έχω αυτό το ιδίωμα ότι μου αρέσει να γράφω... 
Επειδή όπως καταλαβαίνετε είχα γεμίσει με φακέλους, που είχαν μέσα χαρτάκια, αποφάσισα να τα φτιάξω επιτέλους και να τα καθαρογράψω "κατά είδος"... Σε ένα βιβλιοπωλείο βρήκα κάτι πολύ ωραία τετράδια με σκληρό εξώφυλλο και πολύ ωραία θέματα... τα τετράδια αυτά μπορείτε να τα βρείτε στο http://www.viotopos.com/... Είναι σχετικά λίγο ακριβά γιατί κάνουν 9 ευρώ αλλά αξίζει να τα έχετε στην βιβλιοθήκη σας... Αλλιώς παρόμοια τετράδια και φυσικά πιο φθηνά έχει και στα jumbo που κατά καιρούς όλοι πάμε...
Είναι ωραίο να βλέπεις κάτι που έχεις γράψει μόνος σου να είναι καθαρογραμμένο σε μια γωνιά της βιβλιοθήκης σου και είναι κάτι που θα μείνει σαν οικογενειακό αρχείο...




2 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που κρατούν σημειώσεις μη ηλεκτρονικές! Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι χειρόγραφες σημειώσεις πιστεύω ότι έχουν "ψυχή" , έχουν κάτι από αυτόν που τις γράφει... Ακόμα και τα γράμματα που στέλνανε κάποτε οι άνθρωποι ήταν πιο ωραία σε σχέση με τα τωρινά mail... Η γενιά μου δυστυχώς έχει καταντήσει να είναι πολύ ψυχρή σε θέματα επικοινωνίας... Και εγώ χαίρομαι που επιτέλους βρέθηκε κάποιος να συμφωνούμε σε αυτό το θέμα!!! Καλώς σε βρήκα!!!

      Διαγραφή